Obchodní podmínky

Jak nakupovat

1. NÁKUPNÍ KOŠÍK – VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU

Jste-li již rozhodnuti, vyberte si znaší nabídky. Klikněte na VLOŽ DO KOŠÍKU, čímž se dostanete do prvního kroku zprocesování celé objednávky. Pokud chcete přidat do košíku další zboží, můžete využít opět horní lištu naší nabídky, nebo proklik z produktu v košíku. Na této stránce můžete rovněž zboží z košíku smazat (pole množství, znaménko minus nebo odkaz pod fotografií – Odstraň z košíku), nebo přidat počet (pole množství, znaménko plus).

Do nákupního košíku se vždy dostanete kliknutím na KOŠÍK v pravém horním rohu stránky.

2. OSOBNÍ ÚDAJE – VYPLNĚNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Zde prosím vyplňte všechny požadované údaje. Berte prosím na zřetel, že jak údaje vyplníte, tak dle nich objednávku zpracujeme. Můžete také připsat vaše přání či dodatky do pole poznámka k objednávce. Zde také můžete zaškrtnout pole pro dostávání informačních emailů o novinkách, slevách, akčních nabídkách atd. Až vše vyplníte, klikněte dole na tlačítko pokračovat v objednávce.

3. DOPRAVA A PLATBA

Zde si vyberte způsob dodání zboží a způsob platby.

Zde můžete využít služeb našich dopravců. Potom musíte vybrat způsob platby, platba převodem nebo platba při převzetí zboží .

Všechny důležité informace při platbě převodem obdržíte mailem. Dokud neuskutečníte platbu a peníze nám nebudou připsány na účet, zboží nebude odesláno.

Nakonec musíte zaškrtnout pole, kde souhlasíte s obchodními podmínkami a reklamačním řádem, a klikněte na tlačítko odeslat objednávku.

4. DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY

Zde se vám zobrazí všechny důležité informace, a bude Vám odeslán email s potvrzením objednávky a všemi důležítými informacemi. V případě nutnosti Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky.

Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat na emailu info@elektroshock.cz  nebo na telefonu 722 528 576

Obchodní podmínky a reklamační řád

  1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
    1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.elektroshock.cz Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu www.elektroshock.cz, je společnost Dol-Kre-4you s. r. o. se sídlem Heinemannova 2695/6, Dejvice, 160 00 Praha, IČ:03853489, DIČ:CZ03853489. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, vše ve znění novel.
    2. Obchodní a reklamační podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
    3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
    4. Ustanovení obchodních a reklamačních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní a reklamační podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
    5. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
    6. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.
    7. V případě storna objednávky může kupující použít kontaktní údaje, uvedené v bodě 1.9
    8. Kontaktní údaje prodávajícího:
    9. Při nákupu nového zboží, bez (IČO) : záruka na veškeré zboží 24 měsíců.  
    10. Odolné telefony mají zvýšenou odolnost danou od výrobce, oproti běžným, neodolným přístrojům, které tuto odolnost nevykazují. Odolné však v žádném případě neznamená nezničitelné. 
    11. IP 6* znamená certifikovanou odolnost proti prachu a vodě. Musíme však brát na zřetel, že i takovéto přístroje lze vytopit, případně zaprášit ( vždy je třeba, aby k tomuto nedošlo, vystavovat přístroj těmto vlivům tak, jak říká výrobce - tj. ve většině případů voda maximálně do metrové hloubky po dobu 30 minut, dále je třeba přístroj fyzicky čistit od prachu a nečistot tak, zejména, aby nedošlo k ucpání děr mikrofonů a reproduktorů - pozn. v opačném případě bude mikrofon a reproduktor i tak fungovat, jen již se sníženým výkonem )
    12. Pro firmy ( Podnikatele )

      NÁKUP NA IČ

      Je nutné vytvořit obj. přes webové stránky našeho eshopu a zaškrtnout

      "Nakupuji na firmu"

        

      ZÁRUKA

      Firmám nabízíme nadstandartní záruku 6 měsíců zdarma ** ke každému zakoupenému produktu.  Záruku lze smluvně s příplatkem prodloužit. Standartně je nastavena ke každé objednávce na “firmu” 6 měsíční záruka. 

      Pozn. Neplatí při nákupu na dobírku, společně s dárkem prodloužené záruky
        

       

      ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY DO 14TI DNÍ 

      Podnikatelé dle spotřebitelského zákona nemají nárok na odstoupení od smlouvy do 14ti dní.

      Naše společnost však nabízí možnost odstoupení od smlouvy, a to takto:

       

      1).  Produkt je nepoužitý a obal neporušený – poplatek 10% *

      2.)  Produkt je jako nový, ale obal již otevřený ( strženy ochranné folie, rozbalené příslušenství) – poplatek 30% *

      3).  Produkt není jako nový (nese známky použití) – poplatek 50% *

      4).  Produkt je poškozený, vrácení není možné

       

      * minimální částka je 500,- Kč

      ** zákon neurčuje délku záruky pro podnikatele

 

                     Adresa elektronické pošty: info@elektroshock.cz

 

         Adresa reklamace / odstoupení od smlouvy

               Veškeré zásilky odesílejte na reklamační adresu:

                    Dol-Kre-4you s. r. o.

                    Mostecká 24

                    51721

                    Týniště nad Orlicí

                     Mobilní telefon: 606 363 629, reklamace: 739 304 903

 

 

 

 

      1. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
        1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
        2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
        3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
        4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
          • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu,
          • způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
          • informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
        5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
        6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
        7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
        8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
        9. Objednávka je závazná. Tedy, pokud si kupující nepřevezme jakýmkoliv způsobem objednané zboží, je prodejce oprávněn tuto vzniklou škodu za dopravné, vymáhat.
        10. Envirobes je obchodní značka, která stvrzuje, že daný produkt splňuje nejvyšší možnou ochrannou třídu.
      2. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
        1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
          • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
          • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 269176834/0300, vedený u společnosti Československá obchodní banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
        2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
        3. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5-ti dnů od uzavření kupní smlouvy.
        4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
        5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
        6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
        7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. 
      3. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
        Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
        1. Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího   www.elektroshock.cz@seznam.cz    .
        2. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 4.2 obchodních a reklamačních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
        3. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 4.2 obchodních a reklamačních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí, nebo prokáže, že zboží odeslal.
        4. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
        5. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
        6. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
        7. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně opotřebováno, případně nebylo kompletní, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Vyčíslení škody je obvyklé v rozmezí 10% - 20% kupní ceny.
      4.        PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
        1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
        2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
        3. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, případně pokud kupující zjistí poškození obalu, nemusí zásilku od přepravce převzít. Pokud převezme zboží od kurýrní služby s poškozeným obalem, je třeba mít od přepravce škodní zápis! Kupující má dále povinnost ihned ( týž den ) zkontrolovat obsah zásilky a její neporušenost. Pokud zákazník zjistí poškození zboží až později ( v další nadcházející dny ), nemůže být prodávajícím reklamace ohledně dodání poškozeného zboží kladně vyřízena. Tzn., nelze tak později uplatnit reklamaci vady za dodání poškozeného ( mechanicky ) zboží.
        4. Zboží je zákazníkovi expedováno do 10 pracovních dní od učinění objednávky. Součástí zásilky je též záruční list (pokud je poskytován) a daňový doklad, popřípadě další dokumentace, která se k objednanému zboží vztahuje.
        5. Zboží je zasíláno prostřednictvím kurýrní služby WE-DO, Zásilkovna a nebo Toptrans
          5. Práva z vadného plnění

          6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

          6.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

          6.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

          6.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

          6.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

          6.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

          6.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

          6.3. Ustanovení uvedená v čl. 6.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

          6.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. To neplatí pro takové vady zboží, na které se vztahuje stanovená doma minimální trvanlivosti zboží a u kterých může Kupující, ve smyslu ust. §2167 písm. d) občanského zákoníku, uplatit právo z takové vady pouze, pokud se tato vada vyskytne v době minimální trvanlivosti. Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného dokladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná.

          6.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání či dopisem, emailem nebo telefonicky na kontaktní adresy uvedené v čl. 11.6. těchto obchodních podmínek. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy byl spotřebitelem oznámen výskyt vady (vada byla vytknuta) a bylo uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci u prodávajícího.

          6.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

          6.7. Kupující je povinen uplatnit reklamaci ve lhůtě bez zbytečného odkladu poté, co se o výskytu vady dozvěděl nebo dozvědět měl nebo mohl. Kupující v případě reklamace prokáže nákup zboží předložením faktury, Kupní smlouvy anebo přijetím (akceptací) objednávky. Pokud není kupující schopný potřebné doklady předložit, je povinen uzavření Kupní smlouvy doložit jiným prokazatelným způsobem, a to např. svědectvím, výpisem ze spotřebitelova bankovního účtu nebo odkazem na interní údaje prodávající ohledně uskutečnění prodeje.

          6.8 Pakliže je vadné plnění podstatným porušením smlouvy ze strany prodávajícího, je kupující dle své volby oprávněn uplatnit:

          6.8.1. nárok na bezplatné odstranění vady opravou,

          6.8.2. odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
          pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, pokud se vada týká pouze
          součásti věci, může kupující požadovat výměnu této součásti

          6.8.3. přiměřenou slevou z kupní ceny

          6.8.4. vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy kupujícím

          6.9. Volbu nároku oznámí kupující prodávajícímu při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po tomto oznámení. Možnost změny provedené volby bez souhlasu prodávajícího připadá v úvahu pouze tehdy, požádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Neodstraní-li Prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li Kupujícímu, že vady neodstraní, může Kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li si Kupující své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy.

          6.10. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy, má kupující nárok na odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny dle § 2107 a násl. Občanského zákoníku.

          6.11. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od smlouvy odstoupit.

          6.13. Reklamované zboží musí být zabaleno ve vhodném obale, musí být čisté a kompletní.

          6.14. Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout nejpozději do 3 pracovních dní nebo informovat kupujícího, že k vydání rozhodnutí je třeba odborného posouzení.

          6.15. Reklamaci, včetně odstranění vad vyřídí prodávající nejpozději do 30 dnů od řádného uplatnění reklamace. To neplatí, pokud se písemně smluvní strany dohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva jako v případě podstatného porušení smlouvy.

          6.16. Prodávající bude kupujícího o vyřízení reklamace informovat prostřednictvím emailové korespondenční adresy, kterou uvede kupující v objednávkovém formuláři či v průběhu reklamace.

          6.17. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

          6.18. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího vnější událost.

          6.19. Kupující, který souhlasí se zasláním dotazníku spokojenosti "ověřeno zákazníky" v rámci dané objednávky, se může účastnit prodloužené záruky 36 měsíců, pakliže je mu tato prodloužená záruka na konkrétní zboží prodávajícím nabídnuta.
    1. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
      1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
      2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
      3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
      4. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
    2. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
      1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Registrační číslo prodávajícího u Úřadu na ochranu osobních údajů je 00031521.
      2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
      3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
      4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
      5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
      6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
      7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
      8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. ??) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
        • požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
        • požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
      9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
      10. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
      11. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
    3. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

      Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

    4. „V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
  1. Česká obchodní inspekce
    Ústřední inspektorát - oddělení ADR
    Štěpánská 15
    120 00 Praha 2

    Email: adr@coi.cz
    Web: adr.coi.cz

    Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

      9. ZÁRUKA NA MECHANICKÉ POŠKOZENÍ: Při nákupu záruky na mechanické poškození, se tato vztahuje po dobu 24 měsíců od data nákupu.   

     10. Produkty "pro dospělé" jsou určeny pouze pro osoby starší 18 let. Jejich nákupem kupující stvrzuje svůj věk plnoletosti.

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    2. Je-li některé ustanovení obchodních a reklamačních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních a reklamačních podmínek vyžadují písemnou formu.
    3. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
    4. Tyto obchodní a reklamační podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. 1. 2014 a platí na území České republiky.

V Platnosti od 1. 4. 2014 na území České republiky.

GDPR

 

Podmínky ochrany osobních údajů

 

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Dol-Kre-4you s. r. o. IČ: 03853489 se sídlem Heinemannova 2695/6 Praha 160 00 (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou 
    adresa: Heinemannova 2695/6 Praha Dejvice, 160 00
    email: info@elektroshock.cz
    telefon: 728 255 072
  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

 

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).

 

  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.
  • Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

 

VI.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, veškerá data jsou šifrována na zařízeních zn. Apple. Nikdo jiný, kromě správce nemá k těmto datům žádný přístup a je tak nemožné se k nim dostat.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

 

Na našem webu, se mohou vyskytovat ilustrační fotografie.